Ett stort tack till alla er som sponsrade Kamratfonden 2023

Martin Abrahamsson, Sverker Adolfsson, Björn Ahrling, Gun-Britt Alfström, Gunnar Andersson, Mats Annerstedt, Inge Ask, Sven-Åke Asklander, Björn Behm, Olle Bjurström, Göran Carlsson, Sven-Henry Carlsson, Anders Carp, Christer Christiansson, Lennart Eklöf, Stefan Ekman, Stephan Ekström, Nils-Folke Ericsson, Anders Fogelberg, Jim Frogestam, Per Frödell, Ove Gardelius, Olle Gardell, Torsten Gerhardsson, Svante Hezekielsson, Jan Johansson, Svenerik Johansson, Anders Jolby, Per-Inge Karlsson, Bengt Klingvall, Harry Kvist, Arne Kågestedt, Tord Lickander, Ulf Liljeborg, Lennart Lindholm, Bengt Lindroth, Kalle Lindström, Jan Löwenborg, Tony Löwenborg, Carl-Arne Malmberg, Erik Mattsson, Anders Nikker, Christer Nilsson, Nils Nilsson, Per-Arne Nilsson, Tomas Nilsson, Åke Nordgren, Jan-Evert Olbrink, Agneta Pettersson, Owe Pettersson, Per Pålsson, Bo-Gustav Sorby, Christer Starkenberg, Jan-Ove Stridh, Cai Ström, Svante Ståhl, Thony Sundström, Bengt Svensson, Sigvard Svensson, Gunnar Trennestam, Thomas Wahl och Bertil Öster.

På gång!

Museivärd i sommar ?
Se Senaste Nytt!

Vill Du kustvandra eller jobba i museet som volontär?
Se senaste Nytt!

Klicka för "Senaste Nytt"!